Melodifestivalen :)

hejsan :)  Nu sitter man då efter att har haft en bra kväll framför tv:n i sängen :P
Erik Saade vann men jag hade då tyckt att Danny skulle vinna men sånt kan det bli ibland ;)
Ville dessutom säga till Linnéa att du har gjort en ortoligt fin header till den här bloggen :D Om det är du linnéa som har gjort det ;)
haha, eftersom det brukar vara Linnéa som göra headrarna på våran blog och...bla, bla, bla :O haha
haha, men nu ska jag kolla lite på spindelmannen (spiderman) med familjen och ha det nice :cool: Sedan ska jag duscha och hoppas i säng ;) Men nu måste jag verkligen sluta om jag ska hinna innan reklamen är slut..haha xD
Puss & Kram // Miranda :love:
schteeeekingar :cool: haha

Kommentarer
Postat av: Hanna<3

sv; det var ett tag sen... kanske därför du inte kmr ihåg...? :O

2011-03-13 @ 14:57:16
URL: http://hannizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0