Heeeeeeeejsan igen :P

jag vet REDAN jaa jag bloggar IGEN men nu såg jag att den här bloggen har tillomed MER läsare än vad JAG har på MIN blogg.. o den här uppdaterar vi inte ens :( DÄRFÖR tänker jag berätta om min blogg hoppas ni blir intresserad av den nu :P

Jaa, då kör vi:
Min blogg den heter http://www.jageller.blogg.se och jag skriver lite då o då kanske BARA två gånger per dag MINST!.. aa den har det namnet för att är det jag eller?.. eller ngn annan?.. hoppas ni förstår :P
aa men ni märker att jag börjar skriva igen på den här bloggen men det är faktiskt BARA för att det är så många som läser den här bloggen jag har bara två läsare på min blogg här är det 28 STYCKEN LIKSOM liiiiiiite mer asså!! :O
haha cool bild :P
aa men vi återgår.... Det är några som läser den och jag lägger ut bilder ibland det är faktiskt inte så mycket bilder men om ni går in på bloggen så kommer ni se att jag håller på att försöka ölägga ut fler bilder det ser man för det är redan fler än 5 bilder!!.-.... IDAG!!!..
Aaa.. men det är det och sen kanske jag har tävlingar ibland och jag har frågestunder och sånt :P
ibland blir jag hela tiden trött på namnet och istället för att ta bort bloggen och göra en ny bara för att ändra på namnet hela tiden så skapar jag nya bloggar då o då o sen tar jag bort dem men jag har kvar min JAGELLERb loggen!! :P<3333333
japp var bara det see yaa!!
plus att jag har en till blogg haha för jag blev trött på mitt bloggnamn IGEN... haha titta på den om du vill men jageller är mycket bättre!! :P
http://www.chaizi.blogg.se
kanske fixar den bloggen så det blir en evig blogg :P
see ya AGAIN.. puss puss// Linnea... :* <333

Cooooooool asså :P
 
haha nästan ÄNNU coolare NÄSTAN

rätt nice ;)

personen har ju typ ätit geléhjärtan elr ngt :P

Häftig!!

Oj det var mycket godis :P
'
Hej?.. skoja men den va inte fin juu

Fett cool ju

Nej hahaha vad söööt!!
See ya... guys
And REMEBER - http://www.jageller.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Linnéa...<3

fett coola läpparju xD

2011-02-06 @ 11:03:00
URL: http://jageller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0