Hejsan igen :)

Hejsan igen :) det var länge sen :P (det rimmar haha, hihi)

Hoppas ni har det bra för det har jag, har lite ont i magen bara :S
Ville säga förlåt för att jag inte skrivit på den här bloggen på länge eftersom jag har glömt bort den och bara skrivit på min blogg..(sorry :'( )
Hoppas att ni förlåter mig ;)

men jag ville bara berätta en sak :) Vi ska ha en blues, gospel och gammal-rock konsert i skolan och då ska jag och Elin L dansa bugg! Det ska bli såå roligt och jag hoppas att det kommer några stycken och kollar :D
Idag har jag frågat min pappa om lite buggsteg (eftersom han är jätteduktig på bugg) och jag har fått några stycken. han ska hjälpa mig och Elin att göra klart våran bugg så att vi inte gör samma sak hela tiden :P
Ska bli kul att dansa på skolan eftersom jag har inte gjort det någon gång och jag tror att Elin tycker det också :)
LÄNGTAR!! ♥


Nu till en annan sak..hehe ser ni att det står en liten gubbe i hörnet på bilden? haha
en oseriös fråga.. :) (that´s me) ♥

Kraam Miranda ♥

Ps. jag menar inte att gubben är jag utan jag menar att jag är en sådan som ställen konstiga frågor!! hihi :D
Kraam igen Ds. ♥


Kommentarer
Postat av: Linnéa...<3

haha de e typ bara hanna som inte skriver NGT?! :P <3

2011-02-15 @ 14:36:18
URL: http://jageller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0