Wooooooooooooooow:D


En bild säger mer en tusen ord!!!!

Fiiiiiin va?? <33

haha, på den här bilden ser man mina slingor jättebra:D

TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACKK Hanna du har skrivit jättemånga och långa inlägg.. nu är det bara Miranda som ska börja skriva lite grann också! och förlåt att jag tjatade på dig i skolan om att du skulle skriva påå bloggen, är jätteledsen för det!!
men jag hooppas att du fortsätter såhär, kram o puss till dig<33!

Asså vi har fått jättemånga kommentarer hanna o miranda! vi fick fyra stycken idaag! och en för nån dag sen det börjar äntligen hända saker på bloggen.. ska göra en ny header!! den här var liite rolig men jag har tröttnat på den!! den här headern jag gör nu kommer kanske bara kanske.. inte ha någon bild på oss men vi får se vad jag kommer på !! kramar Linnéa<33
kommentera ni som ska se på idol!! :D<3


Kommentarer
Postat av: Jennifer

snygg tröja.

jag kollade på idol,vist är det bra!

hehe tack så jätte mkt!

2010-09-24 @ 23:18:10
URL: http://jelovi.blogg.se/
Postat av: julia

e inte de en sån tröja som hanna och johanna s har???

2010-09-25 @ 13:09:51
Postat av: Anonym

vart köper man de??

snälla jag vill veta!! ALLA HAR JU EN SÅN FÖRUTOM JAG!!!!

2010-09-28 @ 17:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0