vill veta!..


Aaaah.. jag vill veta när vi ska ta den där jobbiga sprutan i skolan!!!
Någon som vet? Hanna, Miranda, Elin, Pascale, Sandra, Någon??
Aja, alla ni läser väl inte ens våran blogg!!
jag kanske ska sluta fråga frågor som den här frågan eftersom ingen kommenterar ett svar!
Så den här dagen har inte vart  så kul eftersom jag var tvungen att gå upp klockan sju och nu sitter jag vid datorn!
klockan är nu exakt 07:45 och jag ska äta frukost nu för idag så börjar jag skolan klockan tjugo över åtta!!!
kommentera vad ni tycker bilden! jag tycker att den var "onormal"!:D
Jag hoppas att Miranda skriver mer på den här bloggen :D
Miranda du kan skriva så lite i ett inlägg som hanna gjorde igår tror jag, när hon typ skulle bara skriva godnatt och la ut en bild! så lite kan du skriva:D
så lite är okej för mig men fråga hanna.. eller nej föresten jag är på dig för mycket! Skriv precis som du vill!!:O
men nu ska jag ta och sluta och äta frukost så att jag kommer i tid tilll lektion!!
först har vi mentorstimme tror jag attt det var..
hejdå kram Linnéa<3


Kommentarer
Postat av: pasco

asså vi skulle typ ta sprutan på fredag, jag tror att det var flera som typ sa det.

2010-09-27 @ 20:03:55
URL: http://papparazi.blogg.se/
Postat av: pasco

juste, bilden var väldigt rolig :D

2010-09-27 @ 20:04:46
URL: http://papparazi.blogg.se/
Postat av: linnea

aaa, hoppsan ville visst inte veta det eftersom att nu är jag hur rädd som helst ju:(

2010-09-27 @ 20:49:26
URL: http://tresyztrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0