videoinlägg: två videor:D och en liten TÄVLING:)nuär det mycket på en gång:D

Hejsan nu kommer två filmer när jag målar naglarna:) den som kommer sen den andra asså den är en fortsättning till den här:

och nu kommer fortsättningen:)
hoppas att ni gillade dom:D kom ihåg var säkra på var den rosa färgen sitter, antingen pekpinger eller tumme ett tips jag tycker att det ser tvärtemot än vad det ser ut på videon, och jag sa vilken färg det var lite innan i videon:) ni får tyvärr inte gissa två gånger!
det ni vinner är en liten present som jag ger er i skolan om ni går i Gribby gård och om ni inte går i samma skola vinner ni tyvärr bara en länk:) hopppas att det blir bra ändå:)
kramar Linnéa<3

ps, hanna och miranda skriv meeeeer:)<3 älskar er<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: pasco

tack för tipsen :D

2010-09-07 @ 20:32:31
URL: http://papparazi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0