svar på kommentar

hejsan nu kommer ny sak som jag kom på som heter "Svar på kommentar"det går till så här:
Du skriver en kommentar och sen när vi har fått kommentarer så gör jag ett inläggg som heter svar på kommentar och då svarar jag på era kommentarer:D då kör vi:

Maddes fråga:
Shit, varför har du dragit ut så många?

Svar till madde:
Jo för att rötterna försvann inte så jag var tvungen att dra ut dom för att att mina vuxentänder ska kunna växa ut! kram..

Maddes fråga nr2:
Tack för rösten i dagens blogg. Hur mår du idag? Kram

Svar till Madde:
Varsågod:) jag mår jättebra:D

Pascales fråga:
Tack för tipsen :D

Svar till Pascale:
Varsågod:D

Elin a:s fråga:
Fett fina naglar!

Svar till elin a:
Tack, hoppas att du menade både mammas och mina;D skoja!

Det var dom kommentarerna jag svarade på denna dag:D
hejdå kram Linnéa<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0