som ni ser har..

o

det är Hanna L
jag och Hanna D<3
det är jag och Hedvig här kommer en förstoring av oss så får ni se vad vi gör där uppe!:
heeeeehhehehehe..
En bild på mig och Hedvig igen..

hannna<3<3

det här typ alla bilder nästan det var typ 5 bilder kvar men nu orkar jag inte lägga upp något mer förutom att ni ska få se hur det ser ut i mitt skåp, det är bara två bilder:
där har jag alla pennor och gympa kläder och extrasaker
här har jag:
Mina böcker:
blev lite suddig bild men ändå, ciao.. kram Linnnéa<33

ps, kommentera om du gillade nya headern jag gjorde!!<33


Kommentarer
Postat av: Elin

MEN VART ÄR JAG DÅ? ;O

2010-09-30 @ 18:02:32
URL: http://superbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0