Nu kommer de nästa bilderna!!

Hello! <33

Nu kommer de nästa bilderna!!


Angelika och jag på prispallen!!

Jag och Angelika i våran start pous!

Mikaela (syrra) som försökte härma oss och som började tävla i dans nåt år efter det här!

Emma och rebecka som hjälpte oss med våran dans! de tävlde också men det var bara några steg över oss! hehe

Emma, Rebecka, jag & Angelika! <33
Längtar tillbaka tilld en tiden!!

Jag när jag var lite äldre och när jag dansade i singel!

Me and my lovely mami!! <33

jag någonstans!

Min sööta vackra älskade mamma och mimmi som står och sjunger i gammla coola mikrofoner!!

Moa högst upp, Mikaela nedanför, Lina i mitten och jag längst åt vänster!!

Mikael och jag på ett badhus!

vi igen på en jättebläckfisk!! hahaha

mikaela i ett av farmors nattlinnen!

Min pappa!

En misslyckad bild på mig när jag har klippt mig!

En lite bättre bild!!

Bild på Mikaela på kneippbyn i gotland!

En bild på mig där jag visar min underbart fina rumpa..haha, skojja bara!!

misslyckad bild på mig! haha

På en show som vi hade utomhus, vid skrapan när det var kallt, blåsigt, regnade lite och VI HADE BARA LINNEN PÅ OSS!!!

Mikaela, jag och vicke på segelbåten!!

men nu lägger jag ut detta inlägg och lägger ut ett till lite senare med mer bilder!!

Puss puss Miranda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0