MERA BILDER!!

Hallojsan!
Nu blir det mera bilder!!  <33


Hanna Ds och Sofias rumpor och jag som vinkar och mikaela som är skum!! hihi

Nu står alla åt rätt håll och vicke är med också!!

En ful bild på mig när jag ska göra något konstigt som kommer i nästa bild!

Nu kom det! haha

En fiin bild på mig och Mikaela på Våra kompisars båt!

Jag på midsommar!

Mikaela på kneippbyn!

jag på kneippbyn!

Mikaela som ser ut som en fluga!!

jag och pappa på en tandemcykel!

Mikaela och pappa på en tandemcykel!

Linnéa, jag och Mikaela på en kiosk vid stora torget!!
(vi träffade Linnéa där på gotland!)

Mikaela ska bli av med sitt huvud!! ååh

Jag ska också bli av med huvudet men det ärjag glad över!

jag på  min häst Volma som blev min bästis efter den andra dagen i stallet!

Jag och Mikaela på våra hästar!!

Jag igen fast utan våran ridlärare!

Mikaela och jag igen den första dagen!

Jag, Mikaela och pappa på våra hästar!

jag och min häst volma!

En bild på när jag kramar min bästis!!

Vicke på våran motorbåt!¨

jag och mikaela på båten när vi spelar kort!

Mikaela med en lossas ring i näsan!

jag och Mikaela hemma hos farmor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0