Läsare!!.. :(

Vi har bara 5 läsare! kanske inte ens per dag vi hade fem idag igår hade vi typ sex dagen innan det hade vi tre läsare! det varierear!

MEN! Jag har tagit bilder på min tandställning:D vill ni se?
- Ok:D här kommer bilderna:

tandställningen
är den glänsande saken längst bak.. tog typ 4 bilder men man såg den fortfarande inte, det kommer bara en bild till på tandställningen:

aaah.. det är svårt att se hur den ser ut men ni får nöja er med den bilden!
men detta var godnatt inlägget:Doch jag hann skriva det!
ps.. det jobbiga är att jag ska SOVA med tandställningen i MUNNEN!!!:(
det kommer bli så läskigt att jag tror att jag vill sova på sidan istället för att lägga mig skönt och slappna av och sånt!!:S
godnatt kram Linnéa<33
http://www.klassfembee.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0