jag blir såå irriterad!! :(

Hej hej!
Miranda som talar till er! ;)

jag blir så irriterad på alla som har en sån där typ "basebolltröja"!!!
jag vill också ha en sån, :( alla har en sån utan jag!!! snart är de väl slut i affärerna också!! :'(

Måste bara hitta en sådan tröja någon stans och köpa den eller...det är ju min födelsedag snart men måste jag vänta så länge :(
men men jag har iallafall en god nyhet!!

Linnéa jag skriver ju på bloggen nu!! <33
och det är faktiskt ganska jobbigt att hinna med att skriva på både min och våran blogg! :( men jag ska försöka men tjata inte på mig e du snäll då blir jag bara stressad och då slutar jag att skriva på min blogg och då och då börjar du att tjata på mig igen! :(

Men men puss puss Miranda! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0