Bilder på min hund!!

Hej hej!
Nu är jag här igen!
Idag har jag varit med Sofie och det var jättekul, vi gjorde inte så mycket men ändå!

Nu sitter jag och lyssnar på "fuck you"
asså den är sååå bra!! Love it!

Iallafall ska lägga in lite nya bilder på min hund! Kul va?!
Nu kommer det!


Min lilla hund vicke, NÄR HAN ÄR LITEN!!

KOLLA!! BENET ÄR NÄSTAN STÖRRE ÄN HAN SJÄLV!



<33333333333333

Kolla en kille som myser!!

naaaaawwwww!! <33333

Han ligger i sin lilla mysnalle! <33

Sömntuta!

Myshunden!!

När han gnager på en pinne!

"PINNE ÄR GOTT"

"Ah, jag gillar att  bli fotograferad!"

"ah, jag tror jag poserar lite nu"

KOLLA HANS ÖRON!!

"mm, det här är livet"

När han är lite äldre!

..med fluga!! hihi

Jättefin bild!

Det var alla bilder för denna gång!
Nästa gång blir det fler men kanske inte på vicke!!
Puss puss
Måste äta!!
// Miranda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0