Snälla hanna o miranda

Snälla hanna o miranda läs inte min andra blogg och kolla inte ens på den jag vill göra en sak och då måste den vara hemlig, om ni inte fattar vad jag pratar om så gå in ´på vårt konto där har jag gjort en till blogg som.. har ett namn men snälla säg inte bloggen till ngn o läs den inte ens själva, snällla, jag vill bara att den ska vara hemlig, för alla!!! tills jag säger till!..
Fin elr ful?Jag har tagit de nbilden på gotland, i botaniska trädgården:D


haha ska berätta att jag råkade göra en olyska i skolan i dag.. så jag fick byta kläder, hanna sofie hanna och Emmy vet vad det är för olycka, hahahaha
kram Linnéa såklaartttttxD

Kommentarer
Postat av: O L I V I A - FOTO & VARDAG

SV: Tack så jättemycket! :)

2010-10-07 @ 06:02:55
URL: http://oliviasandinpekka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0