Har precis duschat! :P

Heej! :love:

Nu har jag precis duschat och ska snart gå och lägga mig! ;)
Jag vet att ni kanske tycker att det kan vara lite tidigt men jag måste det för jag har lagt mig sent ganska  många dagar! hehe :P
Ska typ titta på tv nu...har inget att skriva förutom vad jag gjorde på skolan idag :D

Vi hade lite so, engelska... nee jag skojja bara, efter skolan var jag med en tjej som heter Emma, det var jättekul..vi körde knuten (gick inte så bra eftersom vi bara var två stycken) och kurragömma!
Kommer kanske lägga  upp lite bilder från när vi var med varandra..hon ville inte vara med på bild på min blogg så jag lägger bara ut bilder på mig :cool:

Men nu ska jag titta på tv en stund och sedan lägga mig! :)

Puss & Godnatt // Miranda

 // Miranda..hehe ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0