AAAAAAAAA JAG ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GLAD!!:D <333333333


JAG HAR BYTT ÖRHÄNGEN!!!!!!!!!!!
OO gud det var sååå läskigt, ba skoja det var såå kul att se mig i ett par andra örhängen:D det här var verkligen någonting att blogga mo juuue:D<3333

Tack alla kompisar och
bästisar som har stöttat mig
 och förstått hur jag
har haft! :D älskar er<33


Jag är sååååååå Glad och nu vill jag bara köpa köpa köpa massor av örhängen juu :D
Någon som följer med mig till täbban i helgen kanske idag.. elr imorron och kollar på örhängen och smycken och sånt?...
men tyvärr först ska jag fråga Nicole om jag o hon kan åka till täbban har redan lovat henne att vi skulle åka bada men nu är jag ju förkyld så jag kan inte bada! :( men jag och Någon kan juu... aaa någonting!! :D

Kommentera vad ni tycker om min blogg tack:D!
Om DU vill kommentera!! :D

Jaja men nu kommer bilder/bild på när jag har mina NyA örhängen på mig:

Hihihihihi jag är såååååå Glad:D
Kram Linnéa<33

http://www.mittfotoo.blogg.se är min blogg varsågod nu fick ni veta vad  den hette:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0