snart är deeeet....



JUUUUUL.. hihih jag vet det är typ över en månad kvar, tror jag men det är ändå snart!!!!
jag har en LÅÅÅÅNG önskelista.. om ni skulle vilja köpa någonting till mig så kan ni ju läsa här på min "lilla" önskelista:

SYSTEMKAMERA
En dag med Melody
Frukost på sängen
Pengar
Bussremsa
Listerine
örhängen(långa)
blomma
bläckpennor
hantlar 1 kg
en hel dag med casper(en hund)
bakingredienser
en dag med darina
fest när jag fyler 13, tonåring då:D
en till hamster(kille)
presentkort på gamestop o game
skissblock
1 stor påse godis
fotsalt
fotbalja
påslakan
svarta linnen långa och inte så långa
en dag med melody, som modell
stark ficklampa
slushmaskin i rummet
Tandborste, rosa(hahhaha)


hahah det var allt, kanske inte så lång som jag trodde att den skulle bli!!
hahaha
men nu måste jag gå och typ kanske lägga mig, vet inte tyyyp
bye bye kram Linnéa!<33
http://www.mittfotoo.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0