fakta om mig!..

Fakta  om mig:

Hahhah, nääee titta vad långt hår jag hade där i gämnförelse med nu!! :( saknar mitt hår!!
här kommer faktan om mig:

*Fakta om mig, lite grann:

Namn: Linnéa

ålder: 12 år

Födelsedag: 9 April

Efternamn: Löwgren

Hotmail: [email protected]

Djur: Hamster

Namnet på djuret/djuren: Mi$$i

Pojkvän: ingen

Namnet på pojvännen: -.-

Syskon: sex stycken

Namn på syskonen/syskonet: Erik, Andreas, Joel, Emilie, Louise och Sara

ålder på syskonen/syskonet: 9, 11, 16, 17, 18, 19

Eget rum: JA

Kär: JA

Älskar någon: JA

egen dator: JA, snart tre stycken! :D

egen toalett: NEJ

Tomt: NEJ

hus: Lägenhet

intresse: Rita, kompisar, dator, ute, skolan.. pytte lite.. öppna presenter, årstider, vara med min hamster sjunga ensam.. m.m.

motto: behandla andra som du själv vill bli behandlad! Lev dagen som om det vore den sista!

blogg: JA

adress till blogg: http://www.mittfotoo.blogg.se och http://www.tresyztrar.blogg.se mittfotoo är min EGNA blogg!..<33

facebook: JA

Skype: NEJ

spotify: JA

msn: JA

panfu: JA

blip: joo, men det funkar inte att gå in på det på min dator!! D:

Habbo:
NEJ

har en kompis: JA, självklart ;)

ser på teve mycket: NEJ

är det sista frågan?: vet inte?..kaaanske

har du svarat på allt: NEJ

hur många frågor har du svarat på?: 36/37 frågor!! :Dän så länge !! det kommer väl fler??..

vilken svarade du inte på om du inte har svarat på någon av dessa frågor: "Namnet på pojkvän"

vill du sluta svara på frågor: NEJ, hahahah..

Slut!.. jajaaa

hahah braa va??
vill du veta vägen o postnumret gå till facebook och fråga i ett meddelandE!! då kan du ju skicka brev till mig  :D kul för mig!!!!!
kraaamizar Linnéa<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0