AAAAAAAAAAA är såååååååå glaaaad!!!:D Heeelt plötsligt bara!..

Jaaaaaaaaa:D<3333333333333333333333
Jaaaa, jag ska få 100 kronor av mamma till helgen! :D
kuuuul va?.. (a)
och nu vet hanna vad hon kommer att få på månad istället för om två veckor!!!!!!
det blir då bra för hanna också! då tror jag hoppas att du hanna vet vad jag snackar om nu, kommer  du ihåg, Täby centrum fiket, vårt bästa chokladboll 20 spänn!!!!:P
jaja men nu måste jag gå o lägga mig, mamma sa att jag fårt det om jag lyssnar extra noga nu.. i bara typ två dar!!!!!!!!!!
hahahah bra och kul för mig va (A)
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111
var bara det jag ville säga denna gång byeee

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
 jag är såå glad :D
hoppas att ni också är glada för någonting roligt som har hänt er!!!!!!! :D
faktiskt tänkte jag nu börja spara pengar för jag har klarat mig utan pengar i månader sååå jag kommer nog kunna spara, eftersom jag får lite grann godis på lördagarna, men nu måste jag VERKLIGEN rusa, byeee kramar Linnea<33
http://www.mittfotoo.blogg.se

haha nu ska jag ta o läsa en TL bok som jag alltid fastnar i!! :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0