Täby Centrum!

Hej hej!
I tisdags var jag, Hanna, Anton, Didric, Magnus, Christian och Ludvig ute och cyklade!
Vi åkte till ett ställe nära vattnet och då hade killarna med sig coola, läsk, chips och kakor!
Vi fick såklart smaka lite, men sedan tänkte vi att vi kunde åka till Täby Centrum!
Där gick vi inte så länge...
Vi började med att äta lite MC donalds och sedan skulle killarna till nåt sånt här cykel ställe som var nära, jag och Hanna ville inte följa med så vi var inne och gick själva i Täbban!
Då gick vi in på en affär som hette Sony Center och började skriva på datorerna, det var då jag skrev mitt inlägg på www.mirrizanda.blogg.se Hehe!
Men då ringde killarna och sa att vi skulle gå till MC donalds igen för att träffa dom!
När vi kom dit så skulle vi gå igen!
Då gick vi upp till kalas kompianiet och köpte en heliumballong!
När vi skulle gå till det där cykelstället igen så bet jag upp ballongen så tog vi helium och det var jättekul!
jag lägger in bilder på mig och Vicke i nästa inlägg!

Puss puss//Miranda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0