Ny header ska bli!Snart..

Hejsan nu kommer en ny header som Hanna har tjatat om sägeer vi, men det har inte;) Jag håller på att göra en men internet funkar inte så bra här men vi hoppas att det iallafall funkar att lägga in den!:D
Men just det!
Miranda sov hos mig igår natt:)Asså det är Linnéa som skriver!
Men inatt ska jag sova över hos miranda♥♥:):D:)
Det ska bli jättekul!! Det kommer nog bli det roligaste jag har varit med om tror jag!♥
Jahoppp Miranda håller iallafall på med att göra en header till kortisarna! den är jättefin hittills!;)men jag menar det faktiskt!♥♥
Miranda säger att jag skriver snabbt! men hon har fel!

Elin G är här och chillar lite, hon kanske ville slippa syrran;) Hörde nyss att Elin sa att syrran inte var hemma, hahaxD
Hon är lång, längre än mig...men kanske inte nästa år... får se.. aja!!
just det!
Vi har också vi tre, jag, FisFinne, BajsBonde och KissKlutt badat på Norskogsbadet, det vara kul och kallt, Elin kommer säkert att ladda upp några bilder på oss när vi var där, hoppas jag;)!!
Hejdå¨måste gå, Mirandas pappa sa till oss att klockan var mycket så hejdå kram Linnéa♥♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du få tusentals besökare till din hemsida helt GRATIS!?Daaah, vem vill inte?!



Rekomenderar er stark att bli medlem på http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=lanja (!!) Statestiken & kommentarerna kommer Direkt! Haha det är sant! Varit medlem på den ett bra tag nu, och som sagt har jag rejält många läsare! Så.. varför inte dela med mig av mina secret-tips?! Nu när jag faktiskt inte behöver dom längre! Du blir lätt medlem http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=lanja.



Lycka till.. ;)

www.nattstad.se/lanjas

www.lanjas.blogg.se

2010-06-23 @ 19:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0