Ny header och och bakgrund!

Hallojsan, FisFinne här!
Nu har jag fixat en header till oss, glad nu
KissUppONer, nej jag bara skoja;)
Och en bakgrund, men det är bara typ 
BajsBonde som kan se hela bakgrunden!
Men jag hoppas att det var okej att skriva sådär för dig KissUppONer, tänkte att det vore roligt att skriva så...Love you♥♥
Jag har sovit över hos
KissKlutt, det var skoj:D
Hon har också fixat en ny header, den är jättefin!!
Och sen har också fixat en jättesnygg header till
Kortisarna, gå dit och kolla!
Yippie!! Love you
Linnéa//Miranda/Kissklutt..
om ni undrar varför kissklutt skrev på mitt inlägg var det för att vi bytte dator och skrev lite på varandras inlägg!! Det var skojjigt;)..
Men nu ska jag skriva på
Kortisarna och sen på http://www.whoo.blogg.se och sen ska jag skriva på kortisarna och sen ska jag skriva på http://www.spintime.blogg.se !
hejdå kram
FisFinne☻


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0