:Dagarna går..


Hejsan!
Igår köpte jag lite godis och det rätt gott i början, men typ tredje godisen var jätteäcklig och det var en av mina bästa! sen tog jag fler o fler men det var fortfarande JÄTTEÄCKLIGT!!! jag höll på att spy så jag gick till toan, men jag bara spottade ut allt!
Men nu på morgonen har det varit bättre!:S

Det som ska bli kul och tråkigt idag är att vi (Mamma, Jag, Sara, Nicole och Nettan) ska åka ungefär till Ikea och SOOVVA DÄÄRR:S
Det som blir roligast är att dom kommer att servera oss frukost på sängen!Man ska sova i ett cirkustält ungefär. Påslakanen man har sovit på och kuddarna och alla fodral man har sovit med får man ta hem, tillomed handdukarna man har andvänt!!
Vi kommer att äta korv och glass så fort vi är där! tror jag!!
och vi åker redan vid 3!!!!!!!!!!
om bara några timmar:S


Kram Linnéa♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0