Bilder!aa, har ont i huvudet:(

Hejsan Linnéa här, har skaffat en till blogg med min andra bästis Emma!
Den heter http://www.Whoo.blogg.se hoppas att du börjar läsa den!xD
Sitter här med Mini i knät och mysar♥
Och jag har laddat över bilderna från stan och andra saker till datorn så nu kan jag lägga in dom bilderna!
Först ville jag bara lägga ut den här till er som inte vet vem Mini är!
Det är min hamster om du undrar!♥
Detta är Nicole om ni undrar!

'NiocNicole Kung elr prins
Jag prinsessa!:(

asså jag har massor av bilder på oss när vi står exakt sådär!

Här, asså bilderna som kommer nu träffade vi på några poliser!xD låt oss titta:P

dom hade pistoler
också!Ser ni tjejen med ljust hår? Hon träffade vi på fyra gånger och vid alla olika tillfällen!:D
Pistoler!

ååh...Scary...
Detta som kommer nu var inte i stan, jag bakade det hemma innan vi åkte, en dag innan!

här får ni se en bätter bild åvanför!
Det får bli den sista för nu har jag rätt ont i huvudet!
måste vila lite!
ja e ju trots allt sjuk!
hoppas att dom såg goda ut för det var dom! Mums..
Jaja, hejdå kramar Linnéa♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0