Bara reta Hanna lite! Grekland here we come (om ungefär 5 veckor)

hehe, tänkte bara reta Hanna lite eftersom hon alltid tycker att jag härmar henne!
Det är kul ibland och ibland inte eftersom hon blir arg så lätt, haha! <3
Så nu blir det kul! ;)

Hello!

Nu sitter jag här och smaskar på några persikor...

Mmmmmm...



Åååh, vad jag längtar tills ungefär 5 veckor har gått!! Kan någon gissa varför??? Jo, för då pker jag & familjen till Grekland (Kreta)!!!! Vi ska vara där i en vecka!!! SÅ SKÖNT!!!
Platsen där vi ska vara vet jag inte vad den heter.
På Kreta ser det ungefär så här...


Fint va???

Sen så finns det ett annat ställe också där det finns en eller flera rutchkanor!!

Är det någon annan som ska åka utomlans i sommar??? KOMMENTERA!!

Man kanske kan hyra någon dator i Grekland, så jag kanske kan blogga nån gång!! ;)

Eller, det vet jag ju inte! <3

Det här kanske blir det sista inlägget när jag ska åka till Kreta, för jag kanske inte hinner blogga mer då... :(
Men det är bara KANSKE...!! ;)

G
GR
GRE
GREK
GREKL
GREKLA
GREKLAN
GREKLAND

K
KR
KRE
KRET
KRETA





                    

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hellu;) åå vad kul!! Jag har också varit på Kreta och vill bara säga att jag tror att du kommer trivas där, det är suuuper nice där:D ha det bra!

2010-06-18 @ 20:09:13
Postat av: Miranda

vem var det som skrev det?

2010-06-19 @ 08:28:04
URL: http://tresyztrar.blogg.se/
Postat av: Hanna ♥

haha, jättekul! :P

2010-07-03 @ 22:49:23
URL: http://hannizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0