Är med Hanna och var med Miranda!

Hejsan nu sitter jag här med Hanna och imorse var jag och Hanna jättetrötta och Miranda var inte trött....!!
Eh.. jag och Miranda har sovit över hos Hanna och det var kul på kvällen, vi tog många kort med Mirandas pappas kamera! jag hade min kamera där nere och ville hämta den men vi hade ju redan en kamera!!

Just nu sitter jag och Hanna här framför datorn och hon har skrivit ett inlägg på hennes två olika bloggar!
1. med elin
2. hennes egna
det var dom bloggarna!
vi har tagit massor av bilder men dom finns redan på Hannas två bloggar!!!
aja nu ska vi typ åka ner till ica och va där  och köpa godis, eller? Hanna??
hon sa JA! eller hon nickade, hon kan inte prata......................Bara skojade!;)

mina bloggar:
1. med Miranda
2. min egna

aja och den här bloggen!
men nu måste jag inte gå men nu vill jag inte skriva mer så hejdå!
kram Linnéa♥♥hihi Jag!:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0