Svar till Hanna♥

Hej Hanna du skrev en kommentar där det stod "varför är det ingen bild på Linnéa♥?" och nu tänker jag svara på det:
- För att när jag gjorde headern hos Miranda så fanns det några bilder på mig....men dom var suddiga Allihopa så man skulle inte ens se vem det var om jag la ut en bild på mig också så då kom jag på att jag kunde vara den där smileysen och jag har skrivit namnen under eller bredvid vem det är och om du kollar noga så ser du att att det står "Linnéa" under smileysen!

Det var svar till Hanna♥
ps, ♥Hanna♥ Jag saknar diig jättemycket kan vi vara med varandra någon dag vill såå gärna det:)♥, kram Linnéa♥!
Hihi ville bara ladda upp den här bilden typ för skoj skull!:
Det är Jag och Johanna:)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0